door okt 20, 2025

Koffie drinken en mensen ontmoeten in De Hoeskamer

De Hoeskamer is een initiatief van een aantal inwoners uit de Klingerberg (Blerick) om regelmatig bij elkaar te komen op een fijne plek in de wijk om samen koffie te drinken. Het is open voor iedereen om te komen bij-praten met mensen in de wijk en misschien zelfs wat nieuwe mensen te leren kennen.

De Hoeskamer is er iedere dinsdagochtend (behalve als er schoolvakantie is) van 09:30-11:30. De ingang van de Hoeskamer is op Egelantierstraat 105a, links naast de hoofdingang van gemeenschapshuis De Egelantier.

Vrije inloop, gratis koffie en thee.